הרצוג חשף בפני הצופים האמריקאים את התוכנית האכזרית של החמאס

שלמה ריזל No Comments on הרצוג חשף בפני הצופים האמריקאים את התוכנית האכזרית של החמאס

נשיא המדינה חושף לראשונה בראיון לרשת CNN מסמך ״תוכנית חטיפת השבויים״ אשר מוכיח – מכות חשמל והוצאה להורג בשידור חי הם רק חלק מתכנית חטיפת השבויים של ארגון הטרור חמאס

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה חושף לראשונה בראיון בלעדי לרשת CNN את תוכנית חטיפת השבויים הרצחנית של ארגון הטרור חמאס ״מדריך הלוחם – גרסת הג׳יהאד״ שהונפק והופץ על ידי חמאס למחבלים בשטח. בנוסף הציג הנשיא בראיון תמונות מזעזעות משנותר מהטבח בקיבוץ בארי, שם ביקר הבוקר.

בחוברת אשר נמצאה על גופתו של מחבל חמאס שחוסל בשטח ישראל, מפורטים שלבי החטיפה ואופן ביצועם. על פי המתואר, נדרשים החוטפים לייצר כאוס והפחדה באמצעות כפיתה וכיסוי עייני השבויים, שימוש במכות חשמל והוצאה להורג של כל אדם אשר עלול להוות איום או הסחת דעת. כמו כן הודרכו לאסוף את השבויים ולהשתמש בהם כבשר תותחים במידת הצורך.

על-פי המדריך המעוות, ובדומה לארגון הטרור דאע"ש, נדרשים המחבלים החוטפים לתעד את מעשיהם בשידור חי ובעת תקיפות צה״ל, להוציא להורג את השבויים.

עוד במדריך, פרק המסביר על סולם הדרגות בצה״ל וחשיבותן ועל אמצעי הלחימה ויכולות האלקטרוניקה הקיימים בצה״ל. כך, כל מחבל שלקח חלק במסע הטבח הרצחני בשטחי ישראל, אומן על-ידי שיטות הלחימה הברבריות והמעוותות של ארגון הטרור חמאס. "ארגון הטרור חמאס, הגרוע מדאע"ש, מוכיח פעם נוספת כי האכזריות היא המצפן לפעולותיו".

נשיא המדינה יצחק הרצוג בראיון לרשת CNN: ״אנו עומדים בפני אויב אכזר ביותר, בלתי אנושי, אותו עלינו לעקור ללא רחמים. המסמך הזה נמצא על גופתו של אחד המחבלים, זו חוברת. החוברת הזו היא מדריך הפעלה, איך נכנסים לחצרות של אזרחים, לקיבוץ, לעיר, למושב, איך פורצים לשם. וראשית – ומה אתה עושה כשאתה מוצא את האזרחים? אתה מענה אותם. זו החוברת שכתוב בה בדיוק איך לענות אותם, איך לחטוף אותם.

"אז הסיפור הוא לא ישראל מול הפלסטינים, או יהדות מול איסלאם – חלילה – הסיפור הוא על בני אדם, אנושיות, האם אנחנו עם הטוב או עם הרע, שם האנושות צריכה לעמוד. המערכה שאנו מנהלים כעת, כעם העולה כאריה, הוא נגד הרשע, ואנחנו נעקור את הרע כדי שיהיה טוב יותר לכל האזור והעולם. אין שום הצדקה למה שקרה. זו פשוט אידיאולוגיה מבית דאע"ש שקוראת לחסל את ישראל מפני האדמה, ולכן יש לחסל את חמאס מפני האדמה".



0 תגובות